Miło nam poinformować, że firma DLF już po raz szósty została uhonorowana za wysoki poziom jakości obsługi przez Polski Program jakości Obsługi. W poprzednich latach firma była wyróżniana dwukrotnie godłem „Dbamy o Jakość Obsługi” oraz trzykrotnie „Gwiazdą Jakości Obsługi”.
W 2021 roku DLF wyróżniono po raz czwarty „Gwiazdą Jakości Obsługi”. Laureaci zostali wyłonieni na podstawie badania satysfakcji konsumentów przeprowadzanego na platformie organizatora. Oceniany był stopień zadowolenia z obsługi, terminowość, czas obsługi, rodzaj asortymentu i jego cena oraz prawdopodobieństwo rekomendacji marki innym konsumentom. Polski Program Jakość Obsługi od lat utrzymuje elitarny charakter, wyróżniając godłem wyłącznie wąskie grono firm spośród ponad 46 000 podmiotów z 200 branż. W zależności od szerokości branży wyłania w każdej kategorii jedynie od 1 do 3 laureatów. Wyjątkowość Gwiazd wynika także z faktu, że to właśnie konsumenci decydują o uhonorowaniu firmy.
Bardzo dziękujemy naszym Klientom za zaufanie, którym obdarzają nas każdego dnia, a całemu zespołowi DLF za pracę i zaangażowanie.
System Czyszczący AURA Roboclean SPLUS otrzymał certyfikat Produkt Przyjazny Alergikom, przyznawany przez niemieckie stowarzyszenie ECARF. Niezależne badania laboratoryjne wykazały, że System Czyszczący AURA Roboclean SPLUS usuwa wszystkie typy alergenów z domowego środowiska przy jednoczesnym zatrzymaniu ich w urządzeniu, pozytywnie wpływając na poprawę jakości powietrza w domu. Niemieckie stowarzyszenie non-profit ECARF jest wiodącym i najbardziej zaufanym źródłem informacji dla osób cierpiących na astmę i alergię w Europie. ECARF dba, by osoby z astmą i alergiami otrzymywały rzetelne informacje o możliwościach leczenia i łagodzenia skutków alergii. ECARF certyfikuje produkty i usługi, które mogą poprawić jakość życia osób cierpiących na alergie.
Z ogromną dumą informujemy o otrzymaniu prestiżowej nagrody - statuetki "Serce za Serce" - będącej najwyższym wyróżnieniem przyznawanym przez Fundację Rozwoju Kardiochirurgii im. prof. Zbigniewa Religi za niezwykłą hojność i wieloletnią współpracę.
17 listopada, podczas uroczystego koncertu w Zabrzu uhonorowano DLF Sp. z o.o. tą niezwykle ważną nagrodą. Od samego początku istnienia firmy DLF było dla jej założycieli oczywistym, że biznes społecznie odpowiedzialny i etyczny to taki, w którym jest miejsce na to, aby się dzielić. Chcielibyśmy także najserdeczniej podziękować wszystkim naszym Klientom, którzy kupując i rekomendując nasze urządzenia oznakowane charakterystycznym czerwonym serduszkiem, przyczyniają się do realizowania szczytnej misji Fundacji.
DLF Sp. z o.o. od blisko 15 lat wspiera Fundację pomagając realizować niezwykle ważne i potrzebne nam wszystkim projektów naukowo-badawczych, których celem jest skuteczne leczenie chorób serca.
Jest nam niezmiernie miło poinformować, iż po raz kolejny zdobyliśmy godło "Dbamy o Jakość Obsługi".
Wyniki badania ankietowego, przeprowadzonego na reprezentatywnej grupie Klientów naszej firmy, wykazały bardzo wysoki poziom zadowolenia z świadczonych usług przed i posprzedażowych.
Organizacja i czas obsługi, wiedza i klarowność informacji, estetyka naszego sklepu, to aspekty szczególnie wyróżniające naszą firmę w ocenie Klientów. Godło ‘Dbamy o Jakość Obsługi’ to dla nas szczególna nagroda, gdyż Państwa satysfakcja jest dla nas niezmiernie ważna.
To zawsze jest twardy orzech do zgryzienia. Kolejne edycje Konkursu Plastycznego dla Milusińskich przynoszą nam wiele naprawdę fantastycznych prac. W kwietniu nagrody główne przyznaliśmy Oli Byczkowskiej (l.12) i Elizie Szczepańskiej (l.5). Edycję majową zwyciężyła praca Kai Bałachowskiej (l.8).
Dodatkowo wyróżniliśmy 7 kolejnych rysunków. Wszystkim wspaniałym Dzieciakom - uczestnikom konkursu - serdecznie dziękujemy :) Mamy nadzieję, że nagrody sprawią Szanownym Laureatom wiele radości. Czekamy z niecierpliwością na kolejne prace małych artystów.
To wielkie spotkanie Dystrybutorów i najlepszych Przedstawicieli z całego świata.
Nasza kilkunastoosobowa delegacja spędziła w Antalii trzy wspaniałe, inspirujące dni, poznając bliżej międzynarodową społeczność Roboclean.
Dla nas wszystkich to było ważne i spektakularne doświadczenie - fantastyczna okazja, aby wymienić się doświadczeniami, celebrować sukcesy, uhonorować najlepszych przedstawicieli świata, utwierdzić się po raz kolejny w przekonaniu jak olbrzymie znaczenie ma praca w świetnie współgrającym ze sobą teamie, na przykład takim jak nasz.
Braliśmy udział w niecodziennym szkoleniu – żeby poczuć jak wielki wpływ na sukces zespołu ma każde pojedyncze zaangażowane działanie.
Z ogromną dumą prezentujemy nasze trofea.
Podczas uroczystej gali wieńczącej to międzynarodowe spotkanie wspólnie świętowaliśmy sukcesy związane z promocją idei Roboclean na świecie. Wręczono nagrody m.in. za rewelacyjne wyniki sprzedaży - wspaniale zobaczyć wśród nazwisk najlepszych przedstawicieli świata reprezentantów Polski. Doceniono też wieloletni staż i styl współpracy.
Nagrody, które otrzymaliśmy traktujemy jako wielkie zobowiązanie w nieustannym dążeniu do jak największej satysfakcji zarówno naszych Klientów, jak i Przedstawicieli – z dumą więc prezentujemy nasze trofea.
Chcemy podzielić się z Wami naszymi wrażeniami – zapraszamy do obejrzenia krótkiej energetycznej video relacji :)
DOŁĄCZ DO NAS !!!